Önizleme

6 Mayıs 2011 Cuma

Nedim’e ne diim?..Hürriyet gazetesi yazarı Yılmaz Özdil yazdı

AKP’nin hapishanesine gittim.
Silivri’ye.
Nedim’e.
*
Ne diim ki?
Hepinize selam söyledi.
*
AKP yaptı bu hapishaneyi...
Malum, millete hizmet esas.
Ne kadar gurur duysalar, az.
*
Nedim’den çıkıp...
Yandaki spor salonuna geçtim.
Sanırsın maç var.
Tribünlerde kadınlar.
Tanıştırdılar...
- Şu amiral, eşim olur.
- Ordaki general, ağabeyim.
- Şurdaki albay, oğlum.
Bi minik el yakalıyor elimden.
6-7 yaşlarında taş çatlasa.
Annesi işaret ederek gösteriyor bana...
- El sallayan var ya, baba.
*
Hasret taşmış...
Basın tribünü bomboş.
*
Soruyorum...
- Hep böyle mi?
- Hep böyle.
*
28 senedir bu işi yapıyorum, 28 senedir utanılacak iş yapmadığımı sanıyordum.
*
Güya onlar içerde.
Halbuki, bizim ruhumuz tutsak.
*
Gelmişken, yüce Türk basınını temsilen etek giysem yeridir... Ponpon kız olarak.

Yılmaz Özdil/Hürriyet


http://www.facebook.com/pages/Emin-%C3%87%C3%B6la%C5%9Fan-S%C3%B6zc%C3%BC-gazetesi-yazar%C4%B1/194723683891920

http://www.facebook.com/pages/Bekir-Co%C5%9Fkun-yaz%C4%B1lar%C4%B1/148269981894650

İzleyiciler